طبابت

گر طبیبانه بیایی به سر بالینم ///// به دو عالم ندهم لذت بیماری را

طبابت

گر طبیبانه بیایی به سر بالینم ///// به دو عالم ندهم لذت بیماری را

مشخصات بلاگ

در عصر حاضر سه مکتب طبی به طور عمده نفس می کشند:
طب قدیم!
طب جدید!
طب تلفیقی!
اکثر مطالبی که به اسم طب سنتی و طب قدیم در جامعه تبیین می شود در واقع طب تلفیقی هست!!!
اما بنده در اینجا فقط و فقط قصد دارم به ترویج طب قدیم که پایه ای وحیانی دارد بپردازم.
باشد که مقبول افتد!

آخرین نظرات
نویسندگان

یادی از استاد!!

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ

احترام به استاد در مکتب ما تا سر حد احترام به والدین بالا برده شده است.

در مسائل طبی بنده حقیر به لطف خدا استادی دارم که همیشه به ایشان افتخار کرده و و حقیقتا عشق میورزم!

هرچند که من درمسائلی با استاد اختلافاتی دارم.....(که از باب شاگردی و خامی حقیر است)لکن هدایت اخلاقی ایشون همیشه کمک کننده ویاورم بوده.

بنده اعتقاد دارم که اصل اساسی هر علمی؛اخلاق آن علم و متخلق شدن به اخلاق اسلامی است.

استاد عزیز ما همیشه سعی بر این داشتند که من وامثال من بیشتر به وجهه اخلاقی توجه کنیم و درمان،دوا و درد را از جانب خدای متعال بدانیم.

یکی دوسالی است که خدمت استاد تلمذ میکنم و تا حال مقداری از قانون رو خوندیم؛هر چند روند استاد به قول بعضی از دوستان کند است اما حقیر این مدل را عالمانه تر و با برکت تر میدونم.

خلاصه حرف از خوبی استادی چون پدر زدن زیاده و نیاز به روزها و زمان های بسیار داره و زبان وقلم همچو منی الکن.

هر چند از این سطور بد دلان برداشت چاپلوسی کنند وبنده عرض میکنم:

به نظر حقیر در عالم پایین دو جا چاپلوسی جا دارد:

یکی برای پدر مادر و دیگری برای استاد.

خدا حفظشان کند جناب استاد عزیزمان را!

  • سعید !!!

احترام

استاد

نظرات  (۱)

سلام استادتون رو معرفی نمی فرمایید؟
پاسخ:
سلام؛
 استاد سراداری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی