طبابت

گر طبیبانه بیایی به سر بالینم ///// به دو عالم ندهم لذت بیماری را

طبابت

گر طبیبانه بیایی به سر بالینم ///// به دو عالم ندهم لذت بیماری را

مشخصات بلاگ

در عصر حاضر سه مکتب طبی به طور عمده نفس می کشند:
طب قدیم!
طب جدید!
طب تلفیقی!
اکثر مطالبی که به اسم طب سنتی و طب قدیم در جامعه تبیین می شود در واقع طب تلفیقی هست!!!
اما بنده در اینجا فقط و فقط قصد دارم به ترویج طب قدیم که پایه ای وحیانی دارد بپردازم.
باشد که مقبول افتد!

آخرین نظرات
نویسندگان

طریقه ساخت پودر جرمگیر!!

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۱ ق.ظ

(هوالعالم)

یک قاشق غذاخوری نمک دریا+یک قاشق مربا خوری پودر سماق+یک قاشق غذاخوری پودر کف دریا+...یک قاشق غذاخوری پودر پونه+یک قاشق مربا خوری پودر پوست گردو

اینهارو باهم مخلوط بکنید و هر سه شب یکبار به دندانها بزنید.

هم میتونید با مسواک بزنید و هم با انگشت.

توجه کنید که به لثه زیاد مالیده نشه.

حداقل به مدت سه دقیقه وحداکثر به مدت ده دقیقه از این پودر در یک وعده استفاده بشه.

صلوات

نظرات  (۴)

با سلام آیا پودری هست که به جای خمیر دندان بشه از اون استفاده کرد؟
پاسخ:
سلام همین پودر 
هفته ای سه بار
سلام.لطفا یه پودر هم برای خوشبو کردن دهان معرفی کنید.سپاس
پاسخ:
سلام
جویدن  کندر
جویدن سقز و اصلاح حال معده دهان را خوشبو میکند
به عنوان مثال آب خوردن بعد از غذا دهان را بدبو میکند یا خوردن هندوانه زیاد مخصوصا برای افرادی که مقداری شکم دارند باعث بدبویی دهان میشود .
الله اعلم
سلام.منظورتون از پوست گردو کدوم پوستش هست؟؟
پاسخ:
سلام
پوست سبز گردو
سلام، خسته نباشید 
تشکر بابت دستور خوبتون من دو سالی هست دیگه خمیر دندون استفاده نمیکنیم خدا رو شکر اون حساسیت و دردی که داشتن قطع شد ولی نمیدونستم چی جایگزین کنم بجز نمک، حالا سوال من اینه که میتونم سماق استفاده کنم چون میگرن دارم؟ نمیدونم چرا احساس کردم باید بپرسم انقد که میگید چیزای ترش و سرد ضرر داره  به هر حال ببخشید اگه سوال بجایی پرسیدم 
پاسخ:
سلام بله
مواد رطوبی بیشتر برای نوع سردرد شما مضر هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی