طبابت

گر طبیبانه بیایی به سر بالینم ///// به دو عالم ندهم لذت بیماری را

طبابت

گر طبیبانه بیایی به سر بالینم ///// به دو عالم ندهم لذت بیماری را

مشخصات بلاگ

در عصر حاضر سه مکتب طبی به طور عمده نفس می کشند:
طب قدیم!
طب جدید!
طب تلفیقی!
اکثر مطالبی که به اسم طب سنتی و طب قدیم در جامعه تبیین می شود در واقع طب تلفیقی هست!!!
اما بنده در اینجا فقط و فقط قصد دارم به ترویج طب قدیم که پایه ای وحیانی دارد بپردازم.
باشد که مقبول افتد!

آخرین نظرات
نویسندگان

زنجبیل و حافظه

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

مطالب زیر به وسیله ی لیست انتشار در واتساپ برای افرادی خاص فرستاده می شود که از امروز همون مطالب رو برای وبلاگی های عزیز هم میذارم.

احادیث مرتبط به مطالب "دارو در منزل":
کسانى که به نیروى حفظ بیشترى احتیاج دارند هر روز سه قطعه زنجبیل که با عسل مربا شده بخورند و نیز مقدارى خردل با غذاى خود مصرف کنند.(کلیت ندارد)
طب الرضا علیه السلام / ترجمه امیر صادقى، ص: 72

نظرات  (۱)

سلام، خسته نباشید، فکر کنم من خیلی دیر با وبلاگ خوبتون آشنا شدم تعجب می‌کنم این همه سال سرچ کردم ولی این وبلاگ رو ندیدم....نمیدونم الان کانال تلگرام دارید شما هم یا هنوز به وبلاگ نویسی ادامه میدین به هر حال امیدوارم جواب سوالاتم رو بگیرم و تشکر ویژه بابت این همه لطف که واقعا کار هر کسی نیست تو این زمونه الهی هر چی از خدا میخوایین بهتون بده. آمین 
میشه بگید عسل مربا یعنی چی؟ و اینکه نوشتین کلیت ندارد منظورتون چیه؟ 
پاسخ:
سلام
متشکز از لطفتان
یعنی به جای شکر های متداول از عسل برای مربا سازی استفاده کنند
بفرمایید ذیل چه مطلبی نوشتم کلیت ندارد؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی