طبابت

گر طبیبانه بیایی به سر بالینم ///// به دو عالم ندهم لذت بیماری را

طبابت

گر طبیبانه بیایی به سر بالینم ///// به دو عالم ندهم لذت بیماری را

مشخصات بلاگ

در عصر حاضر سه مکتب طبی به طور عمده نفس می کشند:
طب قدیم!
طب جدید!
طب تلفیقی!
اکثر مطالبی که به اسم طب سنتی و طب قدیم در جامعه تبیین می شود در واقع طب تلفیقی هست!!!
اما بنده در اینجا فقط و فقط قصد دارم به ترویج طب قدیم که پایه ای وحیانی دارد بپردازم.
باشد که مقبول افتد!

آخرین نظرات
نویسندگان

دانلود کتاب قانون

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ق.ظ

با سلام و خداقوت

انشالله به زودی کتاب قانون برای دانلود آماده می شود.

دوستانی که مایل به دریافت هستند در قسمت "نظرات"

اعلام کنند.

نظرات  (۱۰)

سلام
روز بخیر
من که استقبال میکنم!
ممنون
  • امیر ابراهیمیان پور
  • باسلام خدمت شما بابت ایجاد مردم با علم پزشکی و دسترسی به کتاب قانون بسیار متشکرم
    پاسخ:
    با سلام
    لطف دارید. 
    متشکر
    سلام
    اصلشو میزارید یا ترجمشو؟
    ممنون
    منتظریم
    پاسخ:
    سلام
    انشالله ترجمه فارسی رو میذاریم
    سلام 
    بنده هم به شدت استقبال می کنم
    بسیار مایل هستم با محتوای این کتاب آشنا شوم
    ممنون
    سلام .من مایل به دریافت کتابم. برای دانلود خبرم کنید یا به ایمیلم ارسال کنید. مرسی 
    پاسخ:
    سلام مطالب وبلاگ را دنبال کنید

    ممنون میشم اینکارو بکنید
    اجرشما باخدا
    پاسخ:
    سلام
    ایدکم الله
    سلام 
    امکان داره مجلدات دیگه قانون رو برای دانلود بزارین
    من خیلی علاقه مند شدم
    سلام فوق‌العاده عالی. ممنون از شما. کاش بقیه اش رو هم گذاشته بودید
    سلام دوست محترم.امیدوارم همیشه موفق باشی . لطفا اگر موجود هست کتاب قانون جلد 5 و 6  و 7  و 8  رو هم برای دانلود قرار بدهید. اجر شما پیش خداست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی