طبابت

گر طبیبانه بیایی به سر بالینم ///// به دو عالم ندهم لذت بیماری را

طبابت

گر طبیبانه بیایی به سر بالینم ///// به دو عالم ندهم لذت بیماری را

مشخصات بلاگ

در عصر حاضر سه مکتب طبی به طور عمده نفس می کشند:
طب قدیم!
طب جدید!
طب تلفیقی!
اکثر مطالبی که به اسم طب سنتی و طب قدیم در جامعه تبیین می شود در واقع طب تلفیقی هست!!!
اما بنده در اینجا فقط و فقط قصد دارم به ترویج طب قدیم که پایه ای وحیانی دارد بپردازم.
باشد که مقبول افتد!

آخرین نظرات
نویسندگان

خواهشا!

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ

سلام مخاطبین عزیز لطف کنند سوالات را برام ایمیل کنند.

و لطفا در قسمت نظرات فقط نظراتشون رو بیان بفرمایند.

tebesinavi@yahoo.com

متشکرم

  • سعید !!!

نظرات  (۲)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
سلام
قاعدگی من خیلی نا منظم بود، پشنهاد دادید حجامت ساقین کنم. حجامت ساقین کردم و تا یه مدتی خوب شده بودم. الآن دوباره به هم ریخته. رفتم دکتر دو نوع قرص داد که موجب تحریک تخمک میشه ولی بعدش سونو گرافی کردم گفت هیچ اثری نداشته. آمپول داد و گفت بعد آمپول دوباره سونو بگیر. ولی من آمپول ها رو نزدم تا از طریق سنتی اقدام کنم
حالا با توجه به این که دارو ها هم اثری روم نداشته باید چه کار کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی